The Dr. Med Vets
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.

The Dr. Med Vets

Lernforum
 
StartseiteNeueste BilderSuchenAnmeldenLogin

 

 Laborskript s. 64

Nach unten 
2 verfasser
AutorNachricht
Jasmin_

Jasmin_


Anzahl der Beiträge : 376
Anmeldedatum : 13.09.12

Laborskript s. 64 Empty
BeitragThema: Laborskript s. 64   Laborskript s. 64 EmptySa Jan 12, 2013 7:52 pm


ich han grad voll d verwirrig...

binere akute bluetigsanämie, wieso gits denn e reaktivi leukozytose mit linksverschiebig? wills chnochemark agregt wird oder wieso?
und wieso isch binere akute bluetig s MCHC normal und binere chronischs ischs verminderet?
was isch da gnau de grund defür? het mer denn au automatisch isemangel oder wieso isch das?
Nach oben Nach unten
Nina S.
Admin
Nina S.


Anzahl der Beiträge : 872
Anmeldedatum : 13.09.12

Laborskript s. 64 Empty
BeitragThema: Re: Laborskript s. 64   Laborskript s. 64 EmptySo Jan 13, 2013 9:05 am

ich glaub s erste isch würkli weg de reaktion vom chnochemark, wo sich denn chli uf alli zellinie bezieht.
und s zweite het ich au so gseit wie du, wenns chronisch wird und de körper di ganz ziit mega vil erys produziert aber sie gönd eifach verlore denn heter irgendwenn d isespeicher ufbrucht und denn sinkt der MCHC.
Nach oben Nach unten
https://drmedvets.forumieren.org
Jasmin_

Jasmin_


Anzahl der Beiträge : 376
Anmeldedatum : 13.09.12

Laborskript s. 64 Empty
BeitragThema: Re: Laborskript s. 64   Laborskript s. 64 EmptySo Jan 13, 2013 9:15 am


ok danke villmal!! =)
wasi nanig ganz verstah... chunnts nur zumne isemangel wenn d bluetig nach usse gaht? will s ise wird doch immer wiederverwertet bi innere bluetige oder?
Nach oben Nach unten
Nina S.
Admin
Nina S.


Anzahl der Beiträge : 872
Anmeldedatum : 13.09.12

Laborskript s. 64 Empty
BeitragThema: Re: Laborskript s. 64   Laborskript s. 64 EmptySo Jan 13, 2013 9:41 am

ja ich glaub scho.. ussert nach mega langer ziit, wil au bi bluetige id körperhöhli ine chönd ja glaubs nume 60% (?) oder so vom ise recyclet werde, denn chunts wahrschinli scho au mal zumne mangel aber es gaht vil länger.. chönt ich mir vorstelle.
Nach oben Nach unten
https://drmedvets.forumieren.org
Jasmin_

Jasmin_


Anzahl der Beiträge : 376
Anmeldedatum : 13.09.12

Laborskript s. 64 Empty
BeitragThema: Re: Laborskript s. 64   Laborskript s. 64 EmptySo Jan 13, 2013 10:23 am


ahh okee danke villmal!! =D
Nach oben Nach unten
Gesponserte Inhalte





Laborskript s. 64 Empty
BeitragThema: Re: Laborskript s. 64   Laborskript s. 64 Empty

Nach oben Nach unten
 
Laborskript s. 64
Nach oben 
Seite 1 von 1
 Ähnliche Themen
-
» laborskript s. 72
» Senkungsreaktion s. 68 Laborskript

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
The Dr. Med Vets :: Labor-
Gehe zu: